dimarts, 16 de desembre del 2014

Capítol 2: En Ll.E.S. a l’escola.

Avui, us explicaré què faig a l’escola.

Per començar, em llevo molt aviat doncs, a les 7.30 h. ja començo assistint al SAM (“Servei d’Acollida Matinal”). Quan acabo a les 9 h., me’n vaig amb un equip de “Vetlladores i Vetlladors”, amb qui porto a terme diferents activitats que també m’ajuden en el meu creixement i desenvolupament personal. Amb ells/es m’ho passo molt bé, fins que arriba l’hora d’anar a dinar al “Servei de Menjador”.

Així doncs, cap a les 12.30 h. i fins a les 15 h. dino i participo en altres activitats: jocs dirigits, jocs de sorra, tallers i manualitats diverses, lligues de futbol i bàsquet, balls, etc. 
Tot i que de vegades hi ha algun àpat que no m’agrada gaire, m’esforço molt i sempre els faig molt de cas en el que em diuen, perquè sé que l’equip de monitoratge volen el millor per a mi. 
Bé, de fet, sé que tots/es aquests/es professionals del Lleure amb els que interactuo volen que gaudeixi molt i sigui molt feliç. Per això, estic molt content de poder gaudir de totes aquestes activitats. Continuo.

Quan s’acaba el “Servei de Menjador”, torno amb les meves amigues/amics les/els “Vetlladores i Vetlladors”, fins a les 16.30 h. hora a partir de la qual començo una altra activitat: el “SAT/Berenar” (“Servei d’Acollida Tarda”). M’encanta berenar pa amb xocolata, perquè em dóna moltes energies per a tota la tarda. 
Doncs, cada dia, a partir de les 17 h. me’n vaig a fer diferents activitats “Extraescolars”, com per exemple: Ludoteca, Anglès, Karate, Bàsquet, etc. Alguns dies acabo a les 18 h. i d’altres a les 19 h. I, sempre m’ho passo molt bé!

La veritat és que aquesta gran varietat d’activitats que desenvolupo cada dia fa que, encara que al final de cada jornada acabi una mica cansat, quan marxo de l’escola ja tinc ganes de tornar a començar l'endemà.
Sí, perquè aquest és el meu dia a dia a l’escola.

Bé, i ara que ja us ho he explicat, us he de fer una confessió. Us he de desvetllar quina és la meva veritable identitat. 
En realitat, això d’en Lluís Ermi Soler és el meu pseudònim. Potser, alguns/es em vau conèixer de seguida. Però, pels que no vau pensar-hi us diré el meu nom real. Em dic Lleure Educatiu i Sociocultural.

Ara que ja teniu clar qui sóc, si voleu, podeu anar al primer capítol per lligar el seu contingut amb la lectura d’aquest sense que perdeu el fil.
Prepareu-vos pel proper capítol!

Continuarà...

5 comentaris:

  1. ohhhh...Great time and thanks for sharing this lovely blog related to your personal life..
    FOr any Private Limited Company Registration in India
    CHeck here...we are always there for you..

    ResponElimina
  2. very nice post, thanks for sharing amazing content, Online Assignment Maker please share more information

    ResponElimina
  3. Our vision is to put stock in genuineness and giving our clients the best administrations. Our business is focused on our clients and their necessities and providing ever best responsive dynamic website services

    ResponElimina
  4. You have really helped lots of people who visit blog and provide them useful information. Telecommunications Consultant

    ResponElimina